همدل

مرجع مطالب و اطلاعیه های دانشجویی

همدل

مرجع مطالب و اطلاعیه های دانشجویی


 افتتاح مدرسه سفیران مهر آسمان مدرسه ویژه کودکان بازمانده از تحصیل

مدرسه سفیران مهر آسمان مدرسه ویژه کودکان بازمانده از تحصیل با حضور مدیرعامل رئیسه بنیاد خیریه بین امللی امداد جهان در شهرری افتتاح شد.

 

به گزارش همدل: این مدرسه با یاری ما در طول 10 سال گذشته به عنوان یک سازمان مردم نهاد ایرانی تلاش های بسیاری انجام داده ایم تا به سمت و سویی حرکت کنیم که خدماتمان را به اتباع افغانستانی گسترش دهیم.

بنیاد امداد جهان یک سازمان مردم نهاد ایرانی می باشد که با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر، زنان بی سرپرست، بد سرپرست و کودکان تشکیل شده است و این مدرسه نیز

حاجی عرب در پایان خاطرنشان کرد: ما خوشحالیم که به اتباع افغانستانی که در جمهوری اسلامی مهمان ما هستند خدماتی را ارائه می دهیم و به این امر هم افتخار می کنیم.

 عابدینی مدیر پروژه کودکان بازمانده از تحصیل نیز در این مراسم گفت: تاکنون 420 دانش آموز برای مقاطع پیش دبستانی و دبستان ثبت نام داشته ایم و نیز 120 نفر از والدین را برای کلاس های سواد آموزی ثبت نام کرده ایم.

وی افزود: ما برنامه های ویژه ای برای دانش آموزان داریم و نیز یکسری از کارگاه های آموزشی از قبیل: خیاطی، کامپیوتر، زبان، عکاسی و فیلمبرداری و غیره برای والدین در نظر گرفته ایم.

 احمد رحیمی مدیر مدرسه سفیران مهر آسمان در ادامه این مراسم گفت: خوشبختانه این مرکز هم برای کودکان و هم برای والدین می باشد.

وی ضمن تشکر از حامیان این پروژه و نیز نیروهای داوطلب افزود: شعار کادر آموزشی این مدرسه این است که آموزش نه تنها برای دانش آموزان بلکه برای والدین نیز هست و هرچه والد ما قوی تر و آگاه تر باشد به تبع دانش آموزان قوی تری هم خواهند داشت.

 در ادامه مراسم گروه های هنری  به اجرای برنامه های شاد و متنوع پرداختند و پس از آن و با افتتاح مدرسه دانش آموزان در کلاس حاضر و شور حال اولین روز حضور در مدرسه را تجربه کردند.

 

چهارشنبه 1 اردیبهشت 95

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">